top of page

איך סוסים לומדים? ארגז הכלים לאימון ורכיבה - הרצאה עם שירלי פרבר

כדי לשמור על בטיחות הרוכבים ורווחת הסוסים, וכמובן שגם בכדי להגיע להישגים בספורט הרכיבה, חשוב להבין איך סוסים לומדים ולהכיר את מדעי האקוויטציה. ההרצאה מופקת על ידי מכון ווינגייט עבור מדריכים ומאמנים, ונועדה להעשיר את ארגז הכלים שלכם בכל חלק מהעבודה עם סוסים.

ההרשמה סגורה
אירועים אחרים
איך סוסים לומדים? ארגז הכלים לאימון ורכיבה - הרצאה עם שירלי פרבר
איך סוסים לומדים? ארגז הכלים לאימון ורכיבה - הרצאה עם שירלי פרבר

זמן ומיקום

14 בפבר׳ 2023, 20:00

זום - מכון וינגייט

אודות האירוע

ההרצאה מופקת על ידי מכון ווינגייט כחלק מסדרת ההשתלמויות לחורף, ועוסקת בהבנת איך סוסים לומדים לכדי שדרוג ופיתוח ארגז הכלים שלנו לאימון ורכיבה, בצורה יישומית ובדגש על בטיחות ורווחת הסוס והרוכב.

בהרצאה תכירו את עקרונות מדעי האקוויטציה ככלי חיוני לעבודה עם סוסים. בכל סגנון רכיבה, ובין אם אתם עובדים עם סוס בוגר או צעיר, ברכיבה או מהקרקע, כל שיעור וכל אינטראקציה היא הזדמנות ללמידה מצד הסוסים. גם כשאנחנו לא בהכרח מתכוונים ללמד.

כדי לשמור על בטיחות הרוכבים ורווחת הסוסים, וכמובן שגם בכדי להגיע להישגים בספורט הרכיבה, חשוב להבין איך סוסים לומדים.

מדעי האקוויטציה הוא תחום מדע רב-תחומי המתפתח ברחבי העולם ועוסק ביישום עקרונות מדעיים מתחומים שונים באימון ורכיבה על סוסים; כולל מדעי ההתנהגות, פיזיולוגיה וביומכניקה. עקרונות אלו משמשים כארגז כלים שרלוונטי לכל אינטראקציה בין בני אדם וסוסים. ללא תלות בשיטת האימון, סגנון הרכיבה או באם מדובר ברכיבה טיפולית, ספורטיבית או עבודת קרקע.

את עקרונות מדעי האקוויטציה ותורת הלמידה תוכלו לשלב וליישם בעבודה היומיומית כמדריכים ומאמנים, בשעורי הממשק באורווה, וכנקודת התחלה להתפתחות המקצועית שלכם בעולם של שינויים ואפשרויות. תוך התייחסות ושמירה על רווחת הסוס בעבודה.

שירלי היא מדענית בעלת תואר שני במדעי הסוסיים, תזונאית סוסים וחמורים עצמאית ומייסדת ארגון אקווידע להנגשת מדע ומידע בכל הנוגע לסוסים וחמורים. שירלי מלמדת באקדמיה המקוונת הבינלאומית אניבדו ומרצה בארץ ובחו"ל בנושאים שונים הקשורים בתזונה, התנהגות ורווחת סוסים וחמורים 

האירוע מופק על ידי מכון ווינגייט

לפרטים נוספים והרשמה:

Wingate.animals@gmail.com

052-4287288

שתפו את האירוע

bottom of page