top of page

איך להתקרב לחיות שאני אוהב - וובינר עם מיקלה בן טובים

תמיד רציתם ליצור קירבה וחברות עם בעלי חיים? ככה זה שמתאהבים, רוצים לדעת מה האחר אוהב, בשביל שנוכל להתקרב. הכרת החיה והצרכים שלה, מאפשרים לנו ליצור קרבה להבין לליבה ולגלות דרכים להעשיר את חייה בעולם האנשים.

ההרשמה סגורה
אירועים אחרים
איך להתקרב לחיות שאני אוהב - וובינר עם מיקלה בן טובים
איך להתקרב לחיות שאני אוהב - וובינר עם מיקלה בן טובים

זמן ומיקום

13 בפבר׳ 2023, 20:00

וובינר מקוון

אודות האירוע

תמיד רציתם ליצור קירבה וחברות עם בעלי חיים?

ככה זה שמתאהבים, רוצים לדעת מה האחר אוהב, בשביל שנוכל להתקרב

הכרת החיה והצרכים שלה, מאפשרים לנו ליצור קרבה להבין לליבה ולגלות דרכים להעשיר את חייה בעולם האנשים.

במפגש ראשון זה בסדרת הוובינרים עם מיקלה בן טובים, נכיר את עולם הרגשות של בעלי החיים, ומה אנחנו צריכים ללמוד כדי שנוכל לתמוך בסוסים ובחמורים שלנו ולחזק את הקשר שלנו איתם.

בסדרת ההרצאות נלמד על בניית קשרים המבוססים על אמון הדדי ואמפתיה, על התנהגויות חברתיות, ועל כישורי ההתבוננות וההקשבה הדרושים מאיתנו בכדי לשנות דפוסי מחשבה ישנים ולפתח דרכים חדשות ויצירתיות לפגוש אתגרים יחד עם בעלי החיים שלנו.

כשאנחנו יוצרים ומכירים בהצלחות הקטנות ומתרגלים תקשורת מקרבת עם בעלי חיים, אנחנו יכולים להניע אותם מתוך תקשורת מבוססת חיזוקים, לעודד תחושת מסוגלות ובחירה בשיתוף פעולה לכדי הנאה הדדית ותהליך למידה אפקטיבית.

תקשורת מקרבת עם סוסים היא כלי אפקטיבי שניתן לשלב בכל אינטראקציה עם סוסים וחמורים, בין אם באורווה, בעבודת קרקע, ברכיבה, או בספורט.

ככל שמערכת היחסים שלנו עם הסוס חזקה יותר, ומבוססת על תקשורת ברורה, אמון, כך גם הסוסים שלנו יהיו רגועים ושמחים יותר בחייהם. לכדי רווחה טובה יותר והפחתת התנהגויות בלתי רצויות.

אודות המרצה

מיקלה בן טובים היא מאמנת התנהגותית לבעלי חיים והאנשים שבחייהם, בעלת חוות מיקלינה, מרצה לתקשורת מקרבת בין אדם לחיה, ועוסקת באימון בעלי חיים על בסיס עקרונות מדעי ההתנהגות בדגש על חיזוקים חיוביים (חיזוק בהוספה). מיקלה פועלת לשיפור רווחת בעלי החיים דרך העשרת הידע בנושא אימון בעלי חיים ותאוריות למידה חדשניות, העלאת המודעות העצמית של מאמנים ושיפור הכלים שברשותם במטרה להעשיר את חייהם של חיות רבות, ולעזור לשפר את יכולות ההקשבה, המודעות העצמית והתקשורת של האנשים שבחייהם.

שתפו את האירוע

bottom of page